مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-13اقتصادي

مبلغ سرمایه گذاری سهامداران در بورس


در حال حاضر 96 درصد کل سهامداران حقیقی یعنی جمعیتی بالغ بر 10 میلیون و 500 هزار نفر افرادی هستند که سرمایه کمتر از 50 میلیون تومان در بازار سرمایه و بورس دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمود گودرزی در مراسم رونمایی از ابزار جدید بازار سرمایه با عنوان صندوق های اهرمی اظهار کرد: صندوق های اهرمی در کنار سایر ابزارها می توانند کمک موثری در افزایش کارآیی بازار داشته باشند به ویژه در کارآیی تخصیصی.

وی با اشاره به ویژگی های صندق های اهرمی گفت: مهمترین ویژگی این صندوق ها کانالیز کردن جریان پول به سمت بازار است و می توانند در این حوزه گره گشا باشند.

وی ادامه داد: آن چیزی که صندوق های اهرمی از کارگزاری ها متمایز کرده بحث مدیریت پول های خرد است در حال حاضر شرکت های کارگزاری متر و معیار مشخصی برای سرمایه گذاری تعیین کردند که با توجه به دوره های رکود و رونق سخت گیری های خاص خود را دارد اما صندوق های اهرمی این سخت گیری های اعمال نمی کنند.

مدیرعامل بورس تهران گفت: در حال حاضر 96 درصد کل سهامداران حقیقی یعنی جمعیتی بالغ بر 10 میلیون و 500 هزار نفر افرادی هستند که سرمایه کمتر از 50 میلیون تومان در بازار سرمایه و بورس دارند.

در بین این افراد کسانی هستند که ریسک پذیرند اما کارگزاری ها به آنها اعتبار نمی دهند از این رو صندوق های اهرمی می توانند به این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ سرمایه گذاری سهامداران در بورس

مبلغ سرمایه گذاری سهامداران در بورس