مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-13سياسي

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های حقوقی اوقاف در زنجان


شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های حقوقی اوقاف در دادگستری شهرستان زنجان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در راستای تعاملات بیشتر جلسه مشترکی بین یارمحمدی رییس دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه اتان زنجان برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای همکاری مشترک بین اوقاف و دستگاه قضایی بررسی و  بر راه اندازی شعبه ویژه و اختصاصی رسیدگی به پرونده های حقوقی و قضایی و ثبتی مربوط به موقوفات و بقاع و اماکن متبرکه تاکید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: همه ساله پرونده های متعددی له یا علیه موقوفات مطرح می شود و احکام متعددی صادر و مورد تجدید نظر قرار می گیرد به همین خاطر نیاز اختصاص شعبه ای ویژه و مخصوص که آشنا با قوانین و مقررات اوقافی باشد، احساس می شود.

حجت الاسلام مختار کرمی تصریح کرد: خوشبختانه برای حل این موضوع به همت دادگستری شهرستان زنجان و همکاران پرتلاش  اوقافی مقدمات اینکار آماده و از این پس رسیدگی به پرونده های اوقافی در این شعبه مخصوص انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات و دغدغه های اوقاف در مباحث حقوقی بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد پرونده های حقوقی موقوفات شهر زنجان، اختصاص یک شعبه به دعاوی اوقاف در زنجان موجب رسیدگی بهتر به این پرونده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های حقوقی اوقاف در زنجان

راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های حقوقی اوقاف در زنجان