مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-13اقتصادي

صدور کارت بازرگانی نبض تولید را در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می کند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: با برطرف شدن مشکل صدور کارت بازرگانی برای کارخانجات نورد و لوله صفا نبض تولید در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می زند.

- ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: با برطرف شدن مشکل صدور کارت بازرگانی برای کارخانجات نورد و لوله صفا نبض تولید در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می زند.

حسن میرزاخانی عصر روز گذشته، یکشنبه 21 آذرماه در جریان بازدید از کارخانجات نوردولوله صفا در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی تولید این واحد تولیدی اظهار کرد: حل مشکلات این واحد عظیم تولیدی منوط به طرح و بررسی موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است که جلسه این ستاد مختص این شرکت بزودی تشکیل و مانع زدایی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص عدم بهره مندی این شرکت از کارت بازرگانی به عنوان دومین مشکل مهم افزود: برای حل این مشکل نیز جلسه ای در استان تشکیل می شود تا بتوان شرایطی ایجاد شود که به فعالیت هدفگذاری شده در طرح توسعه دست یابد و چشم انداز ایجاد بالغ بر هزار نفر اشتغال جدید در سال جاری محقق شود.

معاون استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه رشد اقتصادی که برای سال 1401 کشور در نظر گرفته شده است معادل هشت درصد است، تصریح کرد: رشد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت بازرگانی نبض تولید را در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می کند

صدور کارت بازرگانی نبض تولید را در بزرگترین شرکت لوله ساز دنیا تندتر می کند