مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-13فرهنگي

رسول صدرعاملی مهم ترین فیلمم گلهای داودی ست


رسول صدرعاملی با بیان اینکه مهم ترین فیلمش «گلهای داودی » است، گفت: در آن سالها وقتی فیلم می ساختیم به اینکه می فروشد یا نمی فروشد، اینکه جشنواره می رود یا نمی رود به هیچ وجه فکر نمی کردیم  و در زمان نگارش فیلمنامه و فیلمبرداری با همه وجود  فکر می کردیم .

- رسول صدرعاملی با بیان اینکه مهم ترین فیلمش گلهای داودی است، گفت: در آن سالها وقتی فیلم می ساختیم به اینکه می فروشد یا نمی فروشد، اینکه جشنواره می رود یا نمی رود به هیچ وجه فکر نمی کردیم  و در زمان نگارش فیلمنامه و فیلمبرداری با همه وجود  فکر می کردیم کاری که درست است را انجام بدهیم و واقعا همین باعث می شد تا روحی در آثار دمیده شود.

مانند فیلم های "سناتور"، "آفتاب نشین ها" و.

این ها با جان و دل کار می شد.

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز رسول صدرعاملی کارگردان باسابقه سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اردیبهشت و خردادماه 1400 انجام داده را منتشر کرده است که در زیر می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، رسول صدرعاملی با بیان اینکه آذرماه 1333 در اصفهان خیابان فروغی به دنیا آمده است، گفت: من تا چهار سالگی اصفهان بودم و به دبستان اسلامی حسینی که یک کودکستان داشت می رفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول صدرعاملی مهم ترین فیلمم گلهای داودی ست

رسول صدرعاملی مهم ترین فیلمم گلهای داودی ست