مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-13اجتماعي

سهم مناسب سازی مطب پزشکان در خرم دره فقط 10 درصد


فقط 10 درصد از مطب پزشکان در خرم دره برای حضور معلولان مناسب سازی شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی خرم دره گفت: فقط 10 درصد از مطب پزشکان در خرم دره برای حضور معلولان مناسب سازی شده است.

شهرام رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسات مناسب سازی برای معلولان به صورت منظم در خرم دره، اظهار کرد: در جلسه اخیر نیز گزارشی از وضعیت معابر، اماکن عمومی، پیاده روها، اماکن پرتردد و نیز مسائل و مشکلاتی که مانع از حضور معلولان جسمی و حرکتی در جامعه می شود، ارائه شد.

وی با بیان اینکه در بین دستگاه های اجرایی شهرستان و در اداراتی مانند تامین اجتماعی، آموزش فنی وحرفه ای خواهران و برادران، اداره برق، اداره صمت و شرکت آب و فاضلاب، مناسب سازی به طور کامل رعایت شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین چالش های پیش روی این شهرستان در حوزه مناسب سازی، مجتمع ادارات است که به علت برخوردار نبودن از آسانسور و بالابر و نیز وجود پله های متعدد، عملاً امکان حضور معلولان در این مکان میسر نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه طی رایزنی انجام شده قرار است میز خدمتی برای ارائه خدمات و معلولان در مکان مناسب در این مجتمع آماده شود، تاکید کرد: احداث سرویس بهداشتی مناسب سازی شده نیز در مجتمع ادارات مورد بررسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مناسب سازی مطب پزشکان در خرم دره فقط 10 درصد

سهم مناسب سازی مطب پزشکان در خرم دره فقط 10 درصد