مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-13اقتصادي

صندوق های خُرد زنان عشایری لرستان توسعه می یابد


در راستای سیاست های سازمان امور عشایر ایران با هدف ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی، افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد و همچنین ارتقاء معیشت زنان از سال 79 تاکنون مجموعاً تعداد هفت صندوق برای زنان عشایری تشکیل شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: در راستای سیاست های سازمان امور عشایر ایران با هدف ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی، افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد و همچنین ارتقاء معیشت زنان از سال 79 تاکنون مجموعاً تعداد هفت صندوق برای زنان عشایری تشکیل شده است.

سیدضیاء موسوی نیا، اظهار کرد: صندوق های اعتبارات خُرد زنان عشایری، تشکل های محلی هستند که با زمینه سازی های لازم از سوی دفتر زنان روستایی و عشایری در سطح مناطق روستایی و عشایری ایجاد می شوند که دسترسی به منابع مالی و استفاده آسان زنان روستایی و عشایری از تسهیلات کم بهره برای فعالیت های دامپروری و کشاورزی را امکان پذیر می کند.

وی عنوان کرد: این صندوق ها از سال 1379 توسط دفتر زنان روستایی و عشایری در سطح کشور اجرا شده است.

موسوی نیا بیان کرد: توسعه فعالیت های اقتصادی برای زنان بی سرپرست یا بدسرپرست بیش از هر چیز نیاز به سرمایه هرچند اندک دارد تا افراد فاقد سرمایه اولیه بتوانند فعالیت های اقتصادی خود را شروع کنند که این امر در مورد زنان عشایری از اهمیت بسز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های خُرد زنان عشایری لرستان توسعه می یابد

صندوق های خُرد زنان عشایری لرستان توسعه می یابد