مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-13اقتصادي

جزییات طرح حمایتی و بیمه ای از نخبگان روستایی/جلوگیری از مهاجرت به شهرها


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر جزییات طرح ویژه این صندوق برای حمایت های مالی و بیمه ای از نخبگان روستایی را تشریح کرد.

- بیت اله برقراری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات طرح ویژه این صندوق برای نخبگان روستایی گفت: در این طرحی ما به دنبال حمایت از نخبگان روستایی هستیم.

وی افزود: دانشجویانی که در روستاها ساکن هستند و چنانچه در دانشگاه ها رتبه های تا 500 بیاورند صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از آنها حمایت می کنند یعنی در دوران تحصیل به منظور حمایت مالی از آنها کمک هزینه تحصیلی دانشجوی که رتبه برتر کشوری را آورده است را پرداخت می کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در رابطه با ادامه حمایت های صندوق از این افراد در سال های آتی نیز تصریح کرد: در این زمینه فردی که با موفقیت فارغ التحصیل بشود و در مقاطع بالاتر نیز از حمایت های این بیمه بهره خواهد برد تا بتواند رتبه های برتر کشوری را کسب بکند.

در همین ارتباط نیز یک آیین نامه تدوین شده است و کسانی که شرایط بهره مندی از این طرح را داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت صندوق بیمه اجتماعی، روستاییان و عشایر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح حمایتی و بیمه ای از نخبگان روستایی/جلوگیری از مهاجرت به شهرها

جزییات طرح حمایتی و بیمه ای از نخبگان روستایی/جلوگیری از مهاجرت به شهرها