مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-13سياسي

شهردار جدید سراوان معرفی شد


محمد امین سیدی در آیینی با حضور تجلیلی فرماندار، محمدی معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری، شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، - بامری نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، مولوی حقانی امام جمعه مسجدجامع صدیق اکبر، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران، بانوان، جمعی از معتمدین مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و حومه بعنوان شهردار جدید شهرستان سراوان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- تجلیلی فرماندار سراوان در آیین معارفه شهردار سراوان اظهار داشت: شرایط کاری این شهرستان مبتنی بر دوستی، همدلی و وفاق برای توسعه و پیشرفت است.

فرماندار سراوان با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای پیشبرد امور شهر افزود: برای توسعه شهر دغدغه داریم و انتظار داریم مجموعه مدیریت شهری بدون حاشیه سازی و با همدلی و وفاق به مردم خدمت رسانی کنند.

محمدی معاون سیاسی فرماندار جذب سرمایه گذار را از دیگر اولویت های شهرداری برشمرد و گفت: شهر سراوان نیازمند مشارکت خیرین وسرمایه گذاران را داردو این امر با همفکری وتعامل بین شهردار و شورای اسلامی شهر رقم می خورد.

خانم میرمرادزهی رییس شورای اسلامی شهر سراوان نیز با بیان اینکه شهرداری نیازمند حمایت و کمک مسئولین وشهروندان در تسهیل و سرعت بخشیدن در امور اجرایی و پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید سراوان معرفی شد

شهردار جدید سراوان معرفی شد