مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 23:152021-12-12سياسي

ترویج فرهنگ مصرف آب با استفاده از ظرفیت رسانه


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از آمادگی تیم کارشناسی شرکت آب منطقه ای اردبیل برای همکاری با رسانه ها، مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان اردبیل، علی حیدری در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منابع آب استان و میزان مصارف در بخش های مختلف اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر بر اثر تغییرات اقلیمی و مصرف بی رویه آب با کمبود شدید منابع آب مواجه شده ایم و باید راهکارهای علمی و فنی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای برون رفت از این وضعیت را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه آبخوان دشت اردبیل با کسری شدید آب مواجه شده، افزود: دشت اردبیل با کسری تجمعی 780 میلیون مترمکعبی آب مواجه است و متاسفانه همه ساله به طور متوسط بیش از 15 میلیون مترمکعب به این کسری اضافه می شود.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها و مراکز دانش بنیان برای ترویج مدیریت بهینه مصرف آب بیان کرد: یکی از مهم ترین راهکارها برای عبور از چالش موجود همکاری و هماهنگی مستمر رسانه ملی با بخش آب است.

حیدری از آمادگی تیم کارشناسی شرکت آب منطقه ای اردبیل برای همکاری با رسانه ها، مراکز علمی و دانشگاهی خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ مصرف آب با استفاده از ظرفیت رسانه

ترویج فرهنگ مصرف آب با استفاده از ظرفیت رسانه