مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-12سياسي

طلبه های مازندران متخصص می شوند


معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران گفت: طی برنامه پنج ساله 25 رشته تخصصی در حوزه های علمیه استان دایر می شود و طلبه ها به سمت تخصصی شدن حرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده امشب در جمع اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: در سال های اخیر به دنبال بکارگیری نیروهای انسانی کارآمد و منسجم در شهرستان ها بودیم و این امروز با راه اندازی 14 معاونت پژوهش در 70 درصد مدارس حوزه علمیه استان محقق شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم رویکردها به سمت آموزش های مهارتی و پژوهش محور باشد، تصریح کرد: دوره های عمومی برای تمامی طلبه ها با اولویت شناسایی استعدادها در حوزه پژوهش برگزار شد و در 12 مدرسه موفق شدیم استعدادهای حوزه پژوهش را کشف کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از شناسایی طلبه ها و اساتید پژوهشگر در شهرهای مازندران خبر داد و افزود: نشست های علمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح برخی مدارس علمیه استان با موضوعات مختلف برگزار شد.

این مسؤول با اعلام اینکه در سال های اخیر شاهد حرکت های رو به رشدی در حوزه پژوهش بودیم، از تاسیس پژوهش سرا در حوزه علمیه استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه های مازندران متخصص می شوند

طلبه های مازندران متخصص می شوند