مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-12اقتصادي

رشد و توسعه شهرک های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت است


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: برنامه ریزی راهبردی برای رشد و توسعه شهرک های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت استان به شمار می آید و توسعه صنعتی نیز زمینه ساز رشد همه جانبه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر اظهار کرد: شهرک های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می شود که در صورت عدم حمایت از آن، سبب کمبود زیرساخت ها و در نتیجه فرار سرمایه گذاران از استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بسترهای مناسب شهرک های صنعتی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه گذاران از این ظرفیت مهم می توانند در راستای توسعه صنعتی استان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرک های صنعتی جدید، به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می شوند.

وی ضمن تشکر از استاندار اردبیل و مسؤولان ارشد استان نسبت به مقوله توسعه صنعتی، ادامه داد: خوشبختانه مسؤولان ارشد استان نگاه بلندی به توسعه شهرک های صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان ها و ادارات ذیصلاح و خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه شهرک های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت است

رشد و توسعه شهرک های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت است