مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-12اقتصادي

مقاوم سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد


فرماندار تنگستان از اقدام 277 نفر برای انعقاد قرارداد در بانک برای مقاوم سازی مسکن خبر داد و گفت: مقاوم سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد.

- ، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست کارگروه مسکن شهرستان تنگستان اظهار کرد: امیدواریم در این دوره بانک ها نهایت همکاری را در بحث پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن، با متقاضیان داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای بررسی و رفع مشکلات تسهیلات بانک ها به متقاضیان، این کارگروه را دو هفته ای یک بار با حضور رؤسای بانک ها و بنیاد مسکن برگزار خواهیم کرد، تا هم وضعیت آماری تسهیلات را بررسی کنیم و هم برای مشکلات احتمالی متقاضیان مقاوم سازی مسکن، اقداماتی را انجام دهیم.

لطفی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن در تنگستان، وضعیت مناسبی است و بانک ها همکاری خوبی با بنیاد مسکن و متقاضیان داشته اند.

فرماندار تنگستان خواستار اطلاع رسانی بیشتر بنیاد مسکن در زمینه تسهیلات مقاوم سازی مسکن و همچنین پیگیری و رفع مشکلات متقاضیان این تسهیلات شد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان تنگستان در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن 400 فقره بوده که تا کنون 277 نفر به بانک مراجعه و قرارداد مابین آنها و بانک منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد

مقاوم سازی مسکن در تنگستان روند مطلوبی دارد