مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-12سياسي

جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی شد


امروز با حضور خبرنگاران و پژوهشگران جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی در قم رونمایی شد.

- حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در این مراسم بیان کرد: آیت الله جوادی آملی همواره سعی شان این بوده که علم را بشکافد و در آثار ایشان این موضوع قابل مشاهده است و در تحقیقاتی که به دست آوردند تحریر علوم است، آیت الله جوادی آملی ضمن شرح و تبیین رسالت خود را در باب تحریر می دانند.

وی افزود: حوزه های علمیه رسالت دارند در بخش های مختلف علوم اسلامی بکوشند و هر جا که از کتاب و سنت می توانند استنباط کنند در قالب فقهی اقدام کنند که علم فقه و فلسفه و کلام می شود.

حجت الاسلام روح اللهی معاون آموزش و پژوهش بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء نیز در این مراسم بیان کرد: امروز جلد 70 کتاب تفسیر تسنیم در حال چاپ و تا پایان سال پژوهشی جلد هشتادم آماده چاپ می شود، کتاب عقلانیت شهود 9 جلد و 6 جلد برای چاپ ارسال می شود و فهرست نویسی آن زمان بر است و تا آذر 1401 به صورت کامل به اتمام می رسد.

عمومی سازی اندیشه و آثار آیت الله جوادی آملی مورد تأکید است وی بیان کرد: در کنار تنظیم و تولید آثار آیت الله جوادی آملی تدوین منظومه علمی ایشان موردتوجه قرار می گیرد که در قالب مجموعه آثار روش های دایرالمعارفی انجام می شود، عمومی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی شد

جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی شد