مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:502021-12-12دانش

رتبه یک کنکور دکتری 84، معاون عمرانی استاندار قزوین شد


محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، امروز 21 آذر ماه 1400 طی حکمی دکتر مهدی رجحانی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری قزوین و در حکم دیگری سید رضی آقاسیدی را نیز به سمت مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رجحانی متولد سال 1360 در قزوین و دانش آموخته مرکز استعدادهای درخشان قزوین است.

وی در رشته مهندسی عمران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه تهران تحصیل کرده است و به عنوان فردی نخبه حائز رتبه یک کنکور دکترای مکانیک خاک و مهندسی پی در سال 84 بوده است.

رجحانی دارای سوابق اجرایی متعدد مدیریتی در پروژه های عمرانی بزرگ کشور از قبیل آزاد راه تهران- شمال، متروی تهران و موج شکن های سواحل خلیج فارس بوده و پیش از این رییس هیئت مدیره هلدینگ عمرانی- ساختمانی بنیاد مستضعفان و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد بوده است.

پیش از این علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین بود.

سیدرضی آقاسیدی نیز دانش آموخته دکترای تخصصی مدیریت دولتی؛ گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی، مدرس دانشگاه و مشاور مدیریتی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی مختلف بوده است.

برخی از سوابق اجرایی آقاسیدی به شرح ذیل است: مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی کشور مدیرکل منابع انسانی و امور اداری جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک کنکور دکتری 84، معاون عمرانی استاندار قزوین شد

رتبه یک کنکور دکتری 84، معاون عمرانی استاندار قزوین شد