مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-12پزشكي

موفقیت ها در کنترل کووید-19 مرهون تلاش های پرستاران است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، موفقیت استان در کنترل بیماری کرونا را مرهون تلاش های کادر پرستاری دانست و گفت: زحمات و همراهی و همدلی پرستاران باعث شد استان زنجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا آرمانی کیان در جمع پرستاران، نوع دوستی را مهمترین ویژگی پرستاران عنوان کرد و اظهار داشت: در روزهای آغازین کرونا که کل دنیا درگیر اضطراب ناشی از این بیماری ناشناخته بود، کادر درمان سینه سپر کردند و ایثارگرانه ایستادند و حتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این مسیر، شهدایی تقدیم کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان انعطاف پذیری را از دیگر ویژگی های شاخص پرستاران بیان کرد و ادامه داد: در دوران شیوع کرونا، انعطاف را در بین همه ی پرستاران و کادر درمان مشاهده کردیم به طوری که در بدترین شرایط که با کمبود دارو و هجوم بیماران مواجه بودیم، پرستاران با انعطاف و همدلی و ایثار، پشت مردم ایستادند.

وی موفقیت در هر عرصه ای را در گرو کارِ گروهی و تیمی دانست و گفت: یک قطره به تنهایی قادر به انجام کاری نیست، ولی جمع قطره ها در کنار هم، دریایی می سازد که امواجش کارهای بزرگی انجام می دهد.

آرمانی کیا افزود: پرستاران و کادر درمان در روزهای سخت شیوع کرونا، دست در دست هم دادند و دریای عظیمی را به وجود آوردند که در نهایت منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ها در کنترل کووید-19 مرهون تلاش های پرستاران است

موفقیت ها در کنترل کووید-19 مرهون تلاش های پرستاران است