مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-12سياسي

شبکه بانوان با استفاده از ظرفیت نخبگان در گتاب ایجاد می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر گتاب با بیان اینکه شوراها اولین خاکریز مطالبه گری مردم به شمار می روند، گفت:شبکه بانوان با ظرفیت نخبگان برای توانمندسازی آنان در گتاب ایجاد می شود.

- ، خدیجه نعمتیان شامگاه یکشنبه در نشست با رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت ها و بافت شهری شهر گتاب و ارائه گزارشی از عملکرد شورای اسلامی این شهر، گفت: در این یکی دوسال گذشته اتفاقات خوبی در بخش ساماندهی کاربری های شهری از جمله در حوزه بهداشتی، فضای سبز و تراکم های جمعیتی، حدود حریم ها و محدودهای شهری بر اساس طرح جامعه تفضیلی شهر انجام شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گتاب با تصریح بر اینکه انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی و وزارت راه در بخش توسعه شهری حمایت های لازم را به عمل آوردند، افزود: پس از جلسات پی در پی با کارشناسان متخصص در حوزه شهری، طرحی برای ارتقای توسعه عمرانی و فضای سبز شهر گتاب برنامه ریزی شد که نیاز به حمایت های مالی و مساعدت های اداری دستگاه های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی دارد.

نعمتیان بابیان اینکه باید مسیر توسعه شهری را طوری برنامه ریزی کرد که پایه های تمدن نوین اسلامی بر آن بنا شود، ادامه داد: اگر مسئولان با تفکر جهادی در این مسیر حرکت نکنند، توسعه شهری اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بانوان با استفاده از ظرفیت نخبگان در گتاب ایجاد می شود

شبکه بانوان با استفاده از ظرفیت نخبگان در گتاب ایجاد می شود