مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-12سياسي

مدیرکل جدید سیاسی استانداری اصفهان معرفی شد


با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان، مهدی سلیمانی به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری در آیین معارفی مدیرکل دفار سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان، با تقدیر از حضور حاضرین و گرامیداشت یاد شهید دستغیب در سالروز شهادت این اسوه متانت، ضمن تقدیر از رفیعی نژاد، وی را مدیری صبور، خدمت گزار و اخلاق مدار و برشمرد و برای وی در امور آتی آرزوی توفیق کرد.

وی در ادامه با بیان شاخص های ممتاز مدیر جهادی، در آموزه های دینی با معرفی سلیمانی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، او را مدیری مجرب، بصیر، قانون گرا و مردمی خواند و برایش در این منصب آرزوی توفیق خدمت کرد.

جان نثاری برگزاری انتخابات را از وظایف ذاتی این حوزه برشمرد و افزود م بایست با برنامه ریزی دقیق لحظه ای از حال مردم غافل نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، استاندار اصفهان در حکمی مهدی سلیمانی را به عنوان سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان منصوب کرد؛ مدیر کل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان و فرمانداری نطن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید سیاسی استانداری اصفهان معرفی شد

مدیرکل جدید سیاسی استانداری اصفهان معرفی شد