مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-12سياسي

هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه باید تقویت و پررنگ شود


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید نسبت به منکرها در جامعه بی تفاوت بود، گفت:هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه باید تقویت و پررنگ شود.

- ، حجت الاسلام ابوالفضل احمدی عصر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: بررسی معضلات و ویژگی های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی وجود دارد، تلاش برای حذف سنت های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش های دینی و الگوسازی، اعتلا و شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف از جمله وظایف این شورا است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات موجود در جامعه به دلیل نبود شغل و مسائل اقتصادی است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ترویج نماز در جامعه، تصریح کرد: اگر اقامه نماز در جامعه ترویج داده شود بسیاری از مشکلات به خودی خود حل می شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه خودسازی باید از درون شکل گیرد، ادامه داد: اگر خودسازی به وجود نیاید مشکلات جامعه روز به روز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه باید تقویت و پررنگ شود، گفت: اجرایی شدن سند تحولی آموزش و پرورش یکی از ضروریات بخش آموزشی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه باید تقویت و پررنگ شود

هویت اصیل ایرانی اسلامی در جامعه باید تقویت و پررنگ شود