مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-12سياسي

زباله های بیمارستانی اصفهان، چالشی بزرگ برای مردم سجزی


قاعدتاً چون زباله های بیمارستانی عفونی است باید به سمت زباله سوزها برود اما نهاد مربوطه هزینه انتقال زباله های عفونی به پسماندی که برای این گونه زباله ها پیش بینی شده را تقبل نمی کند.

- مرتضی مظاهری، رییس شورای اسلامی شهر سجزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه های شهروندان و یکی از اولین مطالبات مردم که در شورای شهر سجزی در رابطه با آن صحبت، بررسی و پیگیری شد، معضل زباله های بیمارستانی بود که به این منطقه آورده می شد؛ زباله های بیمارستانی و شهری در سمت جاده فساران که تقریباً در غرب شهر سجزی واقع شده، آورده می شود.

وی با اشاره به بازدیدی که از این منطقه توسط شورای شهر سجزی و عضو شورای شهر اصفهان  از این منطقه انجام شده است، افزود: در این بازدید مشاهده شد که در دفن زباله های شهری حداقل ها رعایت می شود، اما معضل آوردن زباله های بیمارستانی که معضل شورای شهر اصفهان نیز هست، وجود دارد.

مظاهری با بیان اینکه بنا بوده 700 هکتار فضای سبز ایجاد شود، بیان کرد: در این زمینه جلسات متعدد برگزار کرده و پیگیری ها انجام و به صورت مکتوب نیز اعتراضاتمان که یک مطالبه مردمی از ما بود را به محیط زیست نوشتیم.

رییس شورای اسلامی شهر سجزی با اشاره به خطراتی که زباله های بیمارستانی با این وضعیت برای مردم و محیط زیست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های بیمارستانی اصفهان، چالشی بزرگ برای مردم سجزی

زباله های بیمارستانی اصفهان، چالشی بزرگ برای مردم سجزی