مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-12سياسي

بودجه 550 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران در سال آتی


لایحه بودجه سال آینده امروز در حالی تقدیم مجلس شد که مبلغ 553 میلیارد تومان به سازمان مدیریت بحران تعلق گرفته است.

- ؛ گروه جامعه_ فاطمه میرزاجعفری: لایحه بودجه 1401 امروز (21 آذرماه 1400) از سوی دولت سیزدهم تقدیم مجلس شورای اسلامی شد تا توسط نمایندگان مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

در جدول شماره 9 مندرج در لایحه 1401 اعتبارات ردیف های متفرقه سال آینده مشخص شده است؛ در یکی از ردیف های این جدول بودجه مصارف عمومی به تفکیک بودجه هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای؛ توسعه خدمات، هزینه های ضروری و تکمیل زیرساخت های مناطق کمتر توسعه یافته، حاشیه ای و بحران 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین اعتبارات ماده 16 قانون مدیریت بحران که به منظور انجام اقدامات مربوط به پیشگیری و کاهش خطر و آمادی در برابر بحران های کشور است 553 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

طبق تبصره 8 لایحه بودجه 1401 به منظور پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل و ساماندهی و لایروبی رودخانه ها و آب بندان ها به شرکت های آب منطقه ای استان ها اجازه داده می شود بهره برداری از مصالح مازاد رودخانه ای و خاک مازاد آب بندان ها را از طریق مزایده به پیمانکاران و بهره برداران شن و ماسه (با به کارگیری پیمانکاران دارای صلاحیت) به شرط واریز حقوق دولتی و رعایت ملاحظات محیط زیستی واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 550 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران در سال آتی

بودجه 550 میلیارد تومانی سازمان مدیریت بحران در سال آتی