مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-12حوادث

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری ماموران پلیس و راننده کامیون


به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان دو مامور پلیس راهور و راننده یک کامیون که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

- به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری میان دو مامور پلیس راهور و راننده یک کامیون که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است، معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عین اله جهانی در این خصوص گفت: ویدیویی در شبکه های اجتماعی از درگیری میان دو مامور پلیس با راننده یک کامیون منتشر شد که متعلق به حدود دو ماه پیش است.

وی در توضیح چرایی وقوع این ماجرا گفت: برابر مستندات ما حدود دو ماه پیش و حوالی ساعت 16:30 بعد از ظهر راننده یک دستگاه کامیون بنز نارنجی رنگ در حال حرکت به مقصد تهران بود که در اتوبان ساوه همدان مرتکب تخلف شده و ماموران وی را مشاهده کردند.

در پی این تخلف نیز ماموران پلیس راه به کامیون فرمان ایست دادند که راننده توجهی به آن نکرده و به مسیر خود ادامه داد.

جهانی افزود: در ادامه ماموران موضوع را به گشت پلیس راه، اطلاع داده و گشتی پلیس راه نیز وارد عمل شد که این بار کامیون متوقف شده اما راننده به درخواست ماموران مبنی بر ارائه کارت شناسایی وگواهینامه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری ماموران پلیس و راننده کامیون

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری ماموران پلیس و راننده کامیون