مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-12حوادث

عامل ارسال 8400 پیامک جعلی ابلاغ الکترونیکی قضایی دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی مجرم سایبری  که از طریق ارسال بیش از 8000 پیامک جعلی ابلاغ الکترونیکی قضایی اقدام به کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی از هموطنان  کرده بود، - ایسنا/البرز رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی مجرم سایبری  که از طریق ارسال بیش از 8000 پیامک جعلی "ابلاغ الکترونیکی قضایی "اقدام به کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی از هموطنان  کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان در تشریح جزییات کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی با موضوع برداشت غیر مجاز از طریق ارسال پیامک جعلی ابلاغ الکترونیک قضایی به مبلغ 34 میلیون ریال، رسیدگی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی واظهارات شاکی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد برداشت های غیرمجاز از طریق اینترنت و با ورود به لینک جعلی سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی صورت گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحلیل رفتاری و آنالیز اقدامات مجرمانه صورت گرفته در این پرونده و بررسی تخصصی بر روی لینک آلوده که در گوشی قربانی نصب شده بود سر نخ هایی از متهم بدست آمد.

این مقام مسئول بیان کرد : ترس مجرم از دستگیری توسط کارشناسان پلیس فتا باعث پیچیدگی در کشف این پرونده مالی شده بود، تا جایی که متهم برای گمنامی و فرار از دست قانون اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ارسال 8400 پیامک جعلی ابلاغ الکترونیکی قضایی دستگیر شد

عامل ارسال 8400 پیامک جعلی ابلاغ الکترونیکی قضایی دستگیر شد