مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-12فرهنگي

برگزاری 30 نشست مجازی «تجسم هنر» در جشنواره هنرهای تجسمی فجر


نشست مجازی مدیران هنری 30 استان در بخش تجسم هنر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، به صورت مجازی با دبیران جشنواره گفتگو کردند.

- به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، روز یکشنبه 21 آذر 1400 مدیران هنری 30 استان که مسئولیت برگزاری بخش تجسم هنر را به عهده دارند به صورت مجازی با سیدعباس میرهاشمی دبیرکل جشنواره، اردشیر میرمنگره دبیر بخش تجسم هنر، امیر راد دبیر هنری جشنواره و عبدالرحیم سیاهکارزاده دبیر اجرایی جشنواره درباره چند و چون برگزاری تجسم هنر در استان ها گفتگو کردند.

سیدعباس میرهاشمی دبیرکل جشنواره، با خوش آمد گویی به مدیران هنری استان ها در تشریح برنامه های تجسم هنر گفت: هدف از برگزاری این بخش در جشنواره، بهره گیری از توانمندی استان ها در شاخه های هنری جدید در آن منطقه است.

از مدیران هنری می خواهیم که تلاش کنند تا از همه هنرمندان استان دعوت کنند و صرفاً محدود به هنرمندان مرکز استان نباشند.

اردشیر میرمنگره دبیر بخش تجسم هنر در گفتگو با مدیران هنری استان ها گفت: مدیران هنری می توانند تمرکز خود را بر رسانه های جدید مانند چیدمان (اینستالیشن) ویدئوآرت، هنر اجرا (پرفورمنس) و هنرهای محیطی بگذارند و در صورتی که حد نصاب هنرمندان این رسانه ها به ده نفر نرسید از رسانه های دیگر هنری مانند نقاشی و مجسمه و خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 نشست مجازی «تجسم هنر» در جشنواره هنرهای تجسمی فجر

برگزاری 30 نشست مجازی «تجسم هنر» در جشنواره هنرهای تجسمی فجر