مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-12اقتصادي

هدف گذاری تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان


مدیرکل شیلات خوزستان در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب، از هدفگذاری شیلات استان برای تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان در بازه زمانی 7-5 ساله خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از سوی رهبر معظم انقلاب، از هدفگذاری شیلات استان برای تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان در بازه زمانی 7-5 ساله خبر داد.

فتح الله ابوعلی با بیان اینکه استان خوزستان با بهره مندی از صنایع، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، موتور تولید واقعی ثروت ایران است، اظهار کرد: شیلات خوزستان آیینه تمام نمای شیلات کشوراست و خوزستان تنها استانی است که تمامی ظرفیت های شیلاتی را در اقصی نقاط شهرستان ها به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به سهم قابل توجه خوزستان در اقتصاد کشور، ظرفیت ها و پتانسیل های شیلاتی استان را از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در زیربخش های آبزی پروری و صید و صیادی برشمرد و گفت: تولیدات شیلاتی کل کشور یک میلیون و 260 هزار تن است و خوزستان هم اکنون با تولید 141 هزار تن تولیدات شیلاتی اعم از آبزی پروری و صید و صیادی رتبه سوم کشوری را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان

هدف گذاری تولید یک میلیون تن آبزیان در خوزستان