مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-12سياسي

سردار حاجی زاده: غربی ها در حوزه نظامی نمی توانند علیه ایران غلطی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه بسیاری از مناسبت های تقویمی قبل و بعد از انقلاب ریشه در جنایت های استکبار .

- فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: غربی ها به این نتیجه رسیده اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی توانند هیچ غلطی کنند و روش های ضربه زدنشان نیز متفاوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع فرماندهان، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه بسیاری از مناسبت های تقویمی قبل و بعد از انقلاب ریشه در جنایت های استکبار جهانی به ویژه آمریکا دارد، گفت: با نگاهی به وقایع قبل انقلاب مانند کودتای 28 مرداد و 16 آذر سال 1332 متوجه می شوید که دشمنی آمریکایی ها به دوران بعد از انقلاب مربوط نمی شود، بلکه موضع آن ها قبل از انقلاب هم با ما خصمانه بود.

وی از منطقه غرب آسیا به عنوان قلب جهان نام برد و افزود: ذخایر و ثروت های مادی بسیار و نخبگان علمی برجسته در این منطقه بوده و از این رو دشمنان طماع می خواهند در این منطقه، سلطه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: غربی ها در حوزه نظامی نمی توانند علیه ایران غلطی کنند

سردار حاجی زاده: غربی ها در حوزه نظامی نمی توانند علیه ایران غلطی کنند