مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-12اقتصادي

متروی تهران-پرند تابستان 1401 راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: پیش بینی می شود با همکاری متروی تهران و سایر دستگاه ها مترو تهران-پرند تا نیمه اول سال آینده راه اندازی شود.

- به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب الله طاهرخانی با حضور در جمع مردم شهر جدید پرند اعلام کرد: شرکت عمران شهر جدید پرند در اواخر سال 69 راه اندازی و کار ساخت مسکن در آن آغاز شد که خوشبختانه امروز شاهد استقبال خوب مردم و حضور انبوهی از جمعیت در این شهر هستیم.

طاهرخانی ضمن اشاره به سیاست های کلان شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت راه و شهرسازی در توجه ویژه به تأمین زیرساخت ها، ارائه خدمات مطلوب اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به شهروندان و همچنین برنامه های حمل و نقل شهری عنوان کرد: ما باید بر اساس یک برنامه منسجم و دقیق شرایط تردد بین دو شهر پرند و تهران را به صورت آسان و ارزان فراهم کرده و از سویی دیگر اقدامات لازم جهت توسعه شهرک های صنعتی و اشتغالزایی را نیز به عنوان یکی از محورهای اساسی خود در دستور کار این شهر جدید قرار دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایجاد پارک های فناوری با همکاری سازمان فناوری و توسعه را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: همچنین در حال برنامه ریزی برای انتقال نمایشگاه صنعت ساختمان به شهر پرند هستیم که قطعاً با ایجاد نمایشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تهران-پرند تابستان 1401 راه اندازی می شود

متروی تهران-پرند تابستان 1401 راه اندازی می شود