مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-12سياسي

راه اندازی اپلیکیشن فعالیت های قرآنی


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تشریح فعالیت های هفته قرآن و عترت از برگزاری مسابقات قرآن در قالب 9 رشته و در 15 سطح خبر داد و گفت: - اپلیکیشن جامع فعالیت های قرآنی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز (از 20 تا 26 آذرماه) و در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با تشریح جزییات برنامه های این هفته، اظهار کرد: این هفته برای انعکاس فعالیت های ارزشمند قرآنی خواهد بود و از مقام نخبگان تقدیر می کنیم بنابراین اولین روز هفته قرآن متناسب با این امر نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن افزود: امسال مسابقات با در قالب 9 رشته و در 15 سطح برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: با روحیه تحول خواهی و تحول آفرینی فعالیت های حوزه قرآنی را بررسی و در اجرای ماموریت ها بازنگری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این بازنگری، اولویتها، ماموریتها و اهداف خود را تعیین و در برنامه ها با توجه به نیاز روز تغییراتی خواهیم داد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز ادامه داد: بر اساس نیاز روز دانش آموز برنامه ریزی خواهیم کرد لذا ممکن است برخی برنامه ها که سالهای طولانی اجرا می شده است حذف و برنامه های جدیدی جایگزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اپلیکیشن فعالیت های قرآنی

راه اندازی اپلیکیشن فعالیت های قرآنی