مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-12حوادث

انهدام 53 باند مواد مخدر طی 8 ماه در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: در هشت ماهه امسال 53 باند مواد مخدر در سیستان و بلوچستان متلاشی و بیش از 103 تن مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: 10 نفر از قاچاقچیان در درگیری های پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیده اند و 59 قبضه سلاح سنگین و نیمه سنگین نیز کشف شده و 559 خودرو نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 519 نفر خرده فروش مواد مخدر در محلات سطح این استان شناسایی و دستگیر شده اند.

وی از افزایش 15 درصدی انهدتم باند قاچاق سلاح و مهمات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در زمینه نزاع های مسلحانه نیز کاهش داشته این که با فرهنگ سازی و مشارکت مردم میتوان آمار این حوزه را بیش از پیش کاهش داد.

سردار طاهری بیان کرد: امنیت عمومی اولویت دار و مهم است که در این راستا نیز افزایش 6 درصدی تیراندازی ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را داریم.

وی گفت: در سال جاری کشف سرقت های عادی افزایش داشته است، همچنین 99 درصد پرونده هایی که به پلیس فتا ارجاع شده کشف شده است.

  این خبر در حال تکمیل است.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 53 باند مواد مخدر طی 8 ماه در سیستان و بلوچستان

انهدام 53 باند مواد مخدر طی 8 ماه در سیستان و بلوچستان