مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-12فرهنگي

جایزه ی اصغر عبدالهی و برطرف نکردن یک اشتباه


حسین سناپور در پی اعلام کتابش به عنوان نامزد جایزه «اصغر عبداللهی»، با اشاره به این که کتابش امسال منتشر شده، خواستار حذف آن از فهرست شد.

- حسین سناپور در پی اعلام کتابش به عنوان نامزد جایزه اصغر عبداللهی ، با اشاره به این که کتابش امسال منتشر شده، خواستار حذف آن از فهرست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده در پی اعلام نامزدهای جایزه اصغر عبداللهی نوشته است: امسال جایزه ی جدیدی برای کتاب های داستان راه اندازی شده است، به نام داستان کوتاه نویس خوب تازه درگذشته ی کشورمان، اصغر عبدالهی.

در میان ده نامزد برگزیده ی داوران (یا هیئت انتخاب، نمی دانم کدام) نام رمان من، کلاه گردانی میان آس وپاس ها ، نیز اعلام شده است.

این اعلام مایه ی تعجب من و خواننده هایی شده که می دانند رمان من امسال منتشر شده است، سال 1400، در حالی که داوری این جایزه مربوط به کتاب های سال 1399 است.

این اشتباه را ابتدا کسانی که اخبار جایزه را دنبال می کنند، با گذاشتن کامنت در اینستاگرام جایزه، به برگزارکننده گان اطلاع داده اند، اما آن ها اشتباه را برطرف نکرده اند.

ناشر رمان من هم (نشر برج) به شان اطلاع داده که سال انتشار این کتاب 1400 است و باز آن ها کتاب را از فهرست ده تایی شان حذف نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ی اصغر عبدالهی و برطرف نکردن یک اشتباه

جایزه ی اصغر عبدالهی و برطرف نکردن یک اشتباه