مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-12سياسي

اجباری شدن اینماد از نگاه نمایندگان مجلس


اجباری شدن استفاده از نماد الکترونیک (اینماد) برای فعالان کسب و کار اینترنتی، از نگاه برخی صاحبنظران، مسئولان و فعالان این عرصه، بیش از آنکه موجب رونق باشد، - ایسنا/فارس اجباری شدن استفاده از نماد الکترونیک (اینماد) برای فعالان کسب و کار اینترنتی، از نگاه برخی صاحبنظران، مسئولان و فعالان این عرصه، بیش از آنکه موجب رونق باشد، مانعی بر سر راه فعالیت های خلاقانه و نوآورانه در فضای کسب و کار است.

روزنامه تعادل در مطلبی پیرامون اجباری شدن اینماد، آورده است: زیست بوم نوآوری کشور و کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوآورانه، این روزها با چالشی جدی و سخت رو به رو شده اند؛ مانعی به نام اینماد اجباری.

نماد اعتماد الکترونیک که باید در جد ثبت اطلاعات شرکتها و امتیازدهی به آنها باشد، حالا تبدیل به یک مجوز شده و کسب و کارهای خلاق، برای شروع به کار باید از سدی بزرگ بگذرند و همین سد باعث می شود بسیاری از نخبگان، قید کار را بزنند و وارد کارهای دیگری شود و یا کشور را به مقضد کشورهایی که برای کسب و کارها تسهلات ایجاد می کنند، ترک کنند.

اما گویا مجلس با ابلاغیه بانک مرکزی مبنی بر اجباری شدن اینماد به عنوان پیش شرط ارائه خدمات درگاه پرداخت به کسب و کارها مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری شدن اینماد از نگاه نمایندگان مجلس

اجباری شدن اینماد از نگاه نمایندگان مجلس