مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-12فرهنگي

سوختن فیلمی که آتش سوزی یک سینما را روایت می کند


فیلم «جنایت بی دقت» که به ماجرای آتش سوزی سینما رکس آبادان می پردازد در کنار چند فیلم دیگر که به تازگی به اکران درآمده اند با توجه به شرایط اکران در حال سوختن است.

- ایسنا/خراسان رضوی فیلم جنایت بی دقت که به ماجرای آتش سوزی سینما رکس آبادان می پردازد در کنار چند فیلم دیگر که به تازگی به اکران درآمده اند با توجه به شرایط اکران در حال سوختن است.

فیلم جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری که روایتگر آتش سوزی سینما رکس آبادان است چند روزی است که همزمان با سینماهای سراسر کشور در مشهد نیز به اکران درآمده، اما شرایط اکران آن به شکلی است که عملاً نمی توان فروش و مخاطبی را برای آن متصور شد.

این فیلم که در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه از منتقدان سینمایی شده است، در حال حاضر پس از گذشت چندروز از اکران تنها در دو سانس در پردیس سینمایی اطلس به نمایش درآمده و سینماهای دیگر مشهد با توجه به حجم بالای فیلم های در حال اکران سالنی را برای این فیلم اختصاص نداده اند.

بر اساس اعلام سامانه فروش سینما تیکت، فیلم جنایت بی دقت پس از چند روز از اکران در کل کشور تنها موفق به فروش 40 میلیون تومان شده است و اگر این روند ادامه پیدا کند باید گفت فیلمی که خود به آتش کشیده شدن یک سینما را نشان می دهد، در شعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختن فیلمی که آتش سوزی یک سینما را روایت می کند

سوختن فیلمی که آتش سوزی یک سینما را روایت می کند