مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-12فناوري

چگونه کسب و کارهای اینترنتی برندهای ایرانی را زنده نگه داشتند؟


کسب و کارهای اینترنتی در دوران دشوار کرونایی و تحریم ها به وسیله همکاری با برندهای ایرانی از افول آن ها جلوگیری کرده و در ادامه به چگونگی رخ دادن آن خواهیم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، حتی اگر طرفدار تکنولوژی و فعالیت های آنلاین نباشید، باز هم نمی توانید منکر سهولت خرید اینترنتی شوید.

با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت و گوشی های هوشمند در میان مردم، تعجبی ندارد اگر بگوییم سبک زندگی جامعه رنگ و بوی مدرنی به خود گرفته و اکنون در مقایسه با گذشته از سرویس های آنلاین و غیرحضوری استقبال بیشتری می شود.

در این میان کسب و کارهای اینترنتی نیز در حال پیمودن مسیر جدیدی هستند که می تواند آینده ساز صنایع و برندهای ملی شوند و همان طور که در سالیان اخیر مشاهده کردیم، بسیاری از آن ها با حمایت و کمک به شرکت های ایرانی از نابودی آن ها و قطع درآمد خانواده های زیادی پیشگیری کردند.

این همکاری دو جانبه میان کسب و کارهای آنلاین و تولیدکنندگان در نهایت به پیشرفت و توسعه هر دو طرف می انجامد و در مجموع به پیشرفت و بهبود اوضاع اقتصادی کشور کمک شایانی می کند.

اما کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی چگونه از نابودی برندهای ایرانی جلوگیری کردند و چرخ اقتصاد را به نفع دولت و مردم چرخاندند؟ مانع برداری از مسیر برندهای ایرانی توسط فروشگاه های آنلاین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کسب و کارهای اینترنتی برندهای ایرانی را زنده نگه داشتند؟

چگونه کسب و کارهای اینترنتی برندهای ایرانی را زنده نگه داشتند؟