مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-12سياسي

مردم تزریق نوبت سوم واکسن را در اولویت قرار دهند


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تسریع شناسایی و ثبت اطلاعات افراد واکسن زده در سامانه سیب تأکید کرد و گفت: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا و بازگشایی مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در نشست شورای هماهنگی واکسیناسیون گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در طول بحران کرونا تقدیر کرد.

وی اجرای سند ملی واکسیناسیون را یکی از بزرگ ترین اقدامات حوزه سلامت دانست و افزود: تأمین، توزیع و تزریق واکسن و همچنین ترغیب افراد به واکسیناسیون، کاری بسیار بزرگ است و خوشبختانه استان گیلان به همت همه گروه های مشارکت کننده ازجمله سپاه و بسیج، همچنان در صدر استان های کشور قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به پوشش 93 درصدی نوبت اول واکسیناسیون افراد بالای 12 سال و 82 درصدی نوبت دوم همین جمعیت در گیلان، تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا موسوم به امیکرون و همچنین بازگشایی مدارس، تزریق سریع نوبت سوم واکسن کرونا بسیار حائز اهمیت است و باید در استان شتاب گیرد.

سالاری با اشاره به اجرای هوشمند محدودیت های بهداشتی بیان کرد: با توجه به نظام منسجم سلامت ازجمله پزشکان خانواده، مراقبین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تزریق نوبت سوم واکسن را در اولویت قرار دهند

مردم تزریق نوبت سوم واکسن را در اولویت قرار دهند