مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-12حوادث

فوت یک نفر در حادثه آتش سوزی واقع در خیابان اتابک


سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی که محل نگهداری مقدار زیادی مایعات قابل اشتعال بوده است و فوت یک نفر در پی این حادثه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 10:48 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان واقع در محله اتابک درخشان نو به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: سه ایستگاه با امکانات کامل از جمله خودروی شامل تجهیزات تنفسی و خودروی حامل کف شیمیایی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند که در یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت 60 متر و با ظاهر کاربری مسکونی که در داخل آن حدود 400 تا 500 لیتر بنزین در گالن های کوچک و بزرگ نگهداری می شد؛ دچار آتش سوزی شده بود و آتش به گالن های بنزین هم سرایت کرده بود و بسیاری از آنها را ذوب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه تمام دو طبقه کاملاً شعله ور بوده است عنوان کرد: آتش نشانان با توجه به اینکه خاموش کردن حریق مایعات قابل اشتعال با استفاده از کف باید خاموش شود عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و همزمان جستجو را نیز آغاز کردند؛ در حین عملیات با وضعیت بی حال یک مرد 53 ساله مواجهه شدند که بلافاصله آن را تحویل عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر در حادثه آتش سوزی واقع در خیابان اتابک

فوت یک نفر در حادثه آتش سوزی واقع در خیابان اتابک