مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-12اقتصادي

لزوم بازسازی مرکز گل و گیاه شیراز


شیراز شهری ست که در کنار مزیت های متعدد، به عنوان شهر باغ، گل و طبیعت مسحور کننده شهرت داشته است؛ سرمایه ای که برای مدت ها مورد کم توجهی قرار داشت، - اگرچه طی سال های اخیر ایجاد و رونق بازار گل و گیاه در محدوده قصردشت، جذابیتی تجاری گردشگری فراهم کرد، اما نیاز به یک مرکز تولید و عرضه گل و گیاه، با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، ضروری به نظر می رسد.

در سال های اخیر، یکی از موضوعات مطرح شده در سطح مدیریت شهری شیراز، برنامه ریزی برای ایجاد مرکز تولید، تکثیر و عرضه گل و گیاه در این شهر بود، اقدامی که علاوه بر رویکرد اقتصادی، به نوعی استفاده مناسب از ظرفیت ها و شهرت شیراز در پرورش گیاهان مختلف به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون سلامت، بهداشت و محیط زیست شورا در بازدید از مرکز گل و گیاه سازمان فضای سبز شهرداری در گویم، بر لزوم خودکفایی در تولید و تکثیر انواع گونه های مورد نیاز در گل آرایی و فضای سبز این شهر تاکید کرد.

مسعود زارعی فضای سبز را یکی از مهم ترین نمودهای شهری به شمار آورد که علاوه بر زیبایی منظر در تلطیف روحیه شهروندان و پاکیزگی هوای شهر نقش بسزایی دارد و گفت: با توجه به پتانسیل مرکز تولید گل و گیاه گویم برای تولید و تکثیر انواع گونه های گیاهی و برگزاری نمایشگاه های فضای سبز، می توان امیدوار بود که شهروندان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازسازی مرکز گل و گیاه شیراز

لزوم بازسازی مرکز گل و گیاه شیراز