مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-12اقتصادي

خاموشی زمستان از جنس انرژی است


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد از چالش تامین سوخت برای تولید برق در زمستان 1400خبر داد و تاکید کرد: خاموشی زمستان با وجود توان تولید برق در کشور و استان و برخی محدودیت های تامین سوخت نیروگاه ها، - از جنس انرژی است.

ابوالفضل اسدی در مراسم تجلیل از صنایع همکار جهت گذر از پیک بار تابستان امسال با اشاره به وضعیت سخت صنعت برق استان و کشور در تابستان سال جاری و سال آینده، خاطرنشان کرد: تا چند سال گذشته علی رغم شدت مصرف بالا و اسراف در مصرف، میزان مصرف در حدی بود که با وجود دشواری های زیاد برای متولیان صنعت برق، تامین نیاز مقدور بوده و مشکلی برای صنایع و مشترکین ایجاد نمی شد.

وی ادامه داد: در زمستان 99 برای نخستین بار با کمبود سوخت مواجه شدیم و نکته قابل توجه این است که خاموشی زمستان از جنس انرژی است و با وجود توان تولید برق در کشور و استان، صنعت برق با برخی محدودیت های سوخت مورد نیاز نیروگاه ها برای تولید برق مواجه شد.

اسدی توسعه صنایع و افزایش دما را از عوامل رشد بار کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود تولید برق در تابستان 1400، نیاز به مدیریت مصرف بیش از پیش حس شد که در این راستا شرکت برق منطقه ای یزد، اقداماتی را برای مدیریت بار و جلب همکاری صنایع استان در دستور کار خود قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی زمستان از جنس انرژی است

خاموشی زمستان از جنس انرژی است