مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-12اقتصادي

یک سوم جامعه روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه هستند


مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: تنها یک سوم جامعه روستایی و عشایری استان اردبیل تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار گرفتند.

- رضا عبداللهی در مراسم تجلیل از بازنشستگان صندوق بیمه کشاورزی، روستایی و عشایری در خلخال اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری جمعیت مشمول صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان در استان اردبیل 181 هزار نفر هستند که از این تعداد تاکنون 65 هزار نفر از خدمات بیمه روستایی و عشایری بهره مند هستند.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا با دعوت از روستاییان و عشایر آنها را ترغیب و تشویق به پوشش بیمه ای کنیم تا از مزایای این بیمه در ایام بازنشستگی و حتی از کارافتادگی و فوت خود آنها و خانواده هایشان استفاده کنند.

مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: در شهرستان خلخال نیز 16 هزار و 15 نفر مشمول بیمه روستایی و عشایری هستند که از این تعداد تنها 4 هزار و 300 نفر از خدمات این صندوق بهره مند هستند.

عبداللهی ضریب پوشش بیمه ای روستایی و عشایری را در خلخال از متوسط استانی پایین تر اعلام کرد و افزود: صندوق آمادگی دارد تا خدمات متنوعی را به بیمه شدگان ارائه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار سرمایه گذاری سالانه روستاییان و عشایر 2 برابر این رقم را دولت به عنوان تشویقی پرداخت می کند تا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم جامعه روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه هستند

یک سوم جامعه روستایی و عشایری تحت پوشش بیمه هستند