مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-12بين الملل

سایه سیاه اُمیکرون بر سر قاره سبز؛ احتمال مرگ هزاران انگلیسی در 5 ماه آینده


یک مطالعه جدید نشان داد، اگر محدودیت های بیشتر برای مقابله با کرونا اتخاذ نشود، سویه «اُمیکرون» می تواند تا پایان آوریل 2022 ده ها هزارانگلیسی دیگر را قربانی کرونا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدل سازی جدید نشان می دهد که سویه اُمیکرون سویه نگران کننده طبقه بندی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز ، آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا گفته مطالعات نشان می دهد که انتقال آن مؤثرتر از نوع دلتا است.

آن ها همچنین تخمین می زنند که سویه جدید می تواند به سویه غالب ویروس تبدیل شود و تا اواسط دسامبر بیش از 50 درصد از کل ابتلاها را تشکیل دهد.

بدبینانه ترین سناریویی که توسط محققان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نشان داد که اوج پذیرش بیماران در بیمارستان های انگلیس حدود دو برابر بیشتر از ژانویه 2021 خواهد بود.

دکتر نیک دیویس از مرکز مدل سازی ریاضی بیماری های واگیر دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن می گوید: این ها تخمین های اولیه هستند، اما نشان می دهند که امیکرون به سرعت با دور زدن واکسن ها تا حد زیادی در حال پیشی گرفتن از دلتاست.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هفته گذشته چند اقدام جدید را برای مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد و خواستار ارائه گواهی واکسن برای دسترسی به برخی مکان های عمومی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سیاه اُمیکرون بر سر قاره سبز؛ احتمال مرگ هزاران انگلیسی در 5 ماه آینده

سایه سیاه اُمیکرون بر سر قاره سبز؛ احتمال مرگ هزاران انگلیسی در 5 ماه آینده