مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-12سياسي

شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است


فرماندار شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است، گفت: زیباسازی شهر برازجان در اولویت شهردار جدید باشد.

- ، فتح الله نوروزی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار جدید برازجان اظهار داشت: انتظار مردم از شهرداری ارائه خدمت صادقانه است و انتظار می رود با وحدت و همدلی شاهد ارائه بهترین خدمات به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی از مهمترین عوامل موفقیت در عرصه مدیریت شهری است ادامه داد: شهرداری باید دنبال درآمدهای پایدار باشد و قانونمندی و مردم داری را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته باشد.

فرماندار دشتستان با تاکید بر پاسخگویی همه مسئولان به مردم تصریح کرد: مردم دشتستان از شعور اجتماعی بالایی برخوردار هستند و هر مسئولی که به آنها خدمت کند قدر او را دانسته و او را همراهی خواهند کرد.

وی استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شهر برازجان را ضروری دانست و بیان کرد: قرار گرفتن در کنار مردم، حفظ کرامت شهروندان، اجرای عدالت و پرهیز از تبعیض، صداقت در رفتار و گفتار، توجه به جایگاه شورا باید مد نظر قرار گیرد.

نوروزی به تغییر فرمانداران استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: هشت فرماندار تاکنون تغییر یافته و من هم نامه خداحافظی خود را آماده کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است

شهرداری برازجان نیازمند درآمدهای پایدار است