مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-12سياسي

لزوم طرح ایده های منجر به رفع فقر و محرومیت زدایی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ایده ها باید به سمتی برود که نه تنها مشکلات یک نفر را حل کند، بلکه خود در مسئله رفع فقر و محرومیت یار رسان باشد.

- ایسنا/زنجان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ایده ها باید به سمتی برود که نه تنها مشکلات یک نفر را حل کند، بلکه خود در مسئله رفع فقر و محرومیت یار رسان باشد.

مرتضی فیروزآبادی ظهر امروز (21 آذرماه) در آیین اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت آپی ایده پردازی که در سالن شهید نوری مجتمع جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اگر کشور بخواهد از مشکلات موجود عبور کند، باید همه تمرین کنیم تا کارهای خود را به نحو احسن انجام دهیم، زیرا مهم ترین کاری است که یک جوان باید انجام دهد، اظهار کرد: جوانان امروزی زود خسته می شوند و در زمان مواجهه با سختی های کار، آن را رها کرده و به دنبال کار جدیدی می روند.

وی با بیان اینکه برای موفقیت های بزرگ زمان زیادی گذاشته شده و کسی در زمان کوتاه به این موفقیت ها نرسیده است، افزود: باید فرصت هایی ایجاد کنیم تا در سقف استعداد جوانان به شکوفایی و کار برسند، نه در حداقل نیاز آنان، زیرا باید بر حداکثر توان جوانان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم طرح ایده های منجر به رفع فقر و محرومیت زدایی

لزوم طرح ایده های منجر به رفع فقر و محرومیت زدایی