مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-12اقتصادي

100 روز تلاش در راه افزایش قدرت خرید مردم


بانک صادرات ایران سال گذشته پس از 6 سال ، زیان انباشته خود را پوشش داد و به سود عملیاتی و قابل تقسیم رسید.

- بازاریابی های جدید، توسعه بانکداری الکترونیک و افزایش سهم بانک از بازار پول در هر دو بخش منابع و مصارف، در کنار طرح های اعتباری نوینی همچون طراوت ، اعتبار در حساب جاری ، همیان ، محیا و کارا باعث شد این بانک بتواند نقش قابل توجهی در تحریک تقاضا، حمایت از زنجیره های ارزش و هدایت نقدینگی به سمت تولید ایفا کند.

علاوه بر اینها، اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و زودبازده و کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا در کنار پرداخت تسهیلات خرد به اقشار گوناگون جامعه، وام های قرض الحسنه، ازدواج و خرید جهیزیه، تامین مالی درمان و تامین مالی خرید اقلامی همچون لوازم خانگی برای کارکنان دولت، بازنشستگان و دیگر شهروندان از نقاط کانونی عملکرد بانک صادرات ایران با هدف افزایش قدرت خرید مردم بوده است.

آنچه در پی می آید، حاصل گفت وگوی شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا با دکتر حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مروری بر عملکرد این بانک در 100 روزه پس از استقرار دولت سیزدهم است.

بانک صادرات ایران در 100 روز سپری شده از استقرار دولت سیزدهم برای هدایت نقدینگی به سوی تولید چه اقداماتی انجام داده است؟اولویت اصلی بانک صادرات ایران از دیربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روز تلاش در راه افزایش قدرت خرید مردم

100 روز تلاش در راه افزایش قدرت خرید مردم