مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-12اقتصادي

بروکراسی اداری سرمایه گذار را از ادامه راه منصرف می کند


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زخم های محرومیت در جای جای نقاط شهرستان های محروم استان مشاهده می شود، گفت: برای توسعه استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم، - بروکراسی اداری در بسیاری مواقع سرمایه گذار را از ادامه راه منصرف می کند.

غلامعلی حیدری 21 آذرماه در دیدار با اعضای ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با اشاره به نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ایجاد شغل پایدار باعث جلوگیری از مهاجرت و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی از جمله سرقت، طلاق، اعتیاد و .

می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زخم های محرومیت در جای جای نقاط شهرستان های محروم استان مشاهده می شود، عنوان کرد: باتوجه به محدودیت های موجود در استخدام نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی، می توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران استان را توسعه داد و اشتغال پایدار ایجاد کرد.

وی نقش بنیادها و نهادهای عمومی و غیردولتی مانند بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، شرکت شستا و .

را در کاهش محرومیت و توسعه استان هان محروم موثر دانست و گفت: در جنگ اقتصادی با دشمنان باید تولید افزایش پیدا کند تا وابستگی به کشورهای خارجی به واسطه این افزایش کاهش پیدا کند، اگر شرایط اقتصادی در کشور بهبود پیدا کرد، آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری سرمایه گذار را از ادامه راه منصرف می کند

بروکراسی اداری سرمایه گذار را از ادامه راه منصرف می کند