مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-12سياسي

اعلام کلیات برگزاری برنامه های روز بوشهر


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های روز بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خدیجه گرشاسبی رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر در اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی برای برگزاری روز نکوداشت بوشهر از تدوین برنامه های روز بوشهر با رویکرد جدید خبر داد و اظهار داشت: 18 اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت در بوشهر، به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده است و انتخاب روز بوشهر سبب شد تا رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیشتر به این شهر بپردازند.

وی افزود: تشکیل کمیته های تخصصی زیر نظر دبیرخانه هفته نکوداشت روز بوشهر و فراخوان جمع آوری طرح ها و آثار برای مشارکت عموم شهروندان با محوریت محله و مسجد از اولویت های این مهم خواهد بود.

گرشاسبی عنوان کرد: با تلاش و کوشش در حفظ آثار و ارزش های خودمان و همچنین استفاده مفید از سنت ها و فرهنگ های تاریخی مان با ایجاد شاخص های گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت روحانیت، نکوداشت روز بوشهر را برگزار خواهیم کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با هویت بخشی و هویت آفرینی نوجوانان و جوانان و استفاده درست از سنت ها و فرهنگ های به جای مانده از پیشینیانمان آنها را حفظ و به نسل های بعدیمان منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کلیات برگزاری برنامه های روز بوشهر

اعلام کلیات برگزاری برنامه های روز بوشهر