مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-12اجتماعي

آشنایی زائران با آداب زیارت در مراکز اقامتی مشهد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی مشهد گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با مدیر عالی حرم برنامه ریزی شده تا برای ارتقای کیفیت زیارت، - زائران و گردشگران با آداب و اعمال زیارت بیشتر آشنا شوند.

حسین امیرکلالی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات تفاهم مدیر عالی حرم و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی پیرامون آشنایی زائران با آداب زیارت اظهار کرد: با توجه به اینکه زیارت محور اصلی تمام سفرها به مشهد است و اغلب ظرفیت های گردشگری خراسان رضوی در مشهد قرار دارد، با مدیر عالی حرم برنامه ریزی شد تا زمینه آشنایی زائران با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های حرم رضوی و اماکن متبرکه فراهم شود.

وی افزود: در این تفاهم این آمادگی ایجاد شد تا در کلیه تاسیسات گردشگری اقامتی مشهد اطلاع رسانی به زائران از بدو ورود به واحدهای اقامتی انجام شود.

مواردی همچون افزایش کیفیت زیارت، آشنایی زائران با آداب زیارت، ظرفیت های مرتبط با آداب زیارت، تشریفات و اعمال آن به کمک پلتفرم ها در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی مشهد خاطرنشان کرد: در این آشنایی سازی ظرفیت اماکن متبرکه همانند موزه ها، اتفاقات تاریخی که برای صحن ها رخ داده و بخش های فرهنگی و تاریخی مختلف حرم در که حاشیه زیارت ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی زائران با آداب زیارت در مراکز اقامتی مشهد

آشنایی زائران با آداب زیارت در مراکز اقامتی مشهد