مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-12سياسي

پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا خواهد شد


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مسئولیت سرمایه گذاری در پروژه ملی کمربندی پاکدشت را پذیرفته است.

- ، فرهاد بشیری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای پاکدشت که به مناسبت روز پرستار و تقدیر از کادر درمان و پرستاران انجام شد از 4 پروژه مهم این بیمارستان که آماده بهره برداری نیز می باشند بازدید به عمل آورد و اظهار داشت: برای این پروژه های مهم که در بیمارستان شهدای پاکدشت آماده بهره برداری است مبلغ بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شده است که این مبلغ به کمک خیرین و پیگیری های مجدانه رییس بیمارستان شهدای پاکدشت از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جمع آوری شده است.

بشیری با اشاره به اینکه احداث درمانگاه ویژه در محوطه بیمارستان موجب تسریع در روند درمان بیماران می شود و دیگر نیاز نیست برخی از بیماران با مراجعه به اورژانس زمان زیادی صرف درمان کنند گفت: در این درمانگاه فوق تخصصی پزشکان متخصص با به روزترین خدمات درمانی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز پاکدشت و شهرستان های همجوار خواهند بود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در صدد پیگیری راه اندازی اولین و بزرگ ترین مرکز تخصصی خدمات باروری و درمان ناباروری شرق استان تهران در بیمارستان شهدای پاکدشت هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا خواهد شد

پروژه ملی کمربندی پاکدشت توسط قرارگاه خاتم الانبیا اجرا خواهد شد