مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-12ورزشي

رکوردشکنی کمانداران در رقابت های لیگ برتر


مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فدراسیون تیروکمان از رکوردشکنی کمانداران ریکرو و کامپوند مردان برای نخستین بار در جریان رقابتهای لیگ برتر خبر داد و گفت: - افزایش رکوردها در ریکرو و کامپوند مردان در این دوره از بازیهای لیگ برتر تیروکمان چشمگیر و دور از انتظار بود.

محبوبه شهریان، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فدراسیون تیروکمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: لیگ برتر تیروکمان امسال با حضور 11 تیم در بخش کامپوند مردان، 10 تیم در ریکرو مردان، 5 تیم در ریکرو بانوان و 6 تیم در کامپوند زنان از آبان ماه آغاز شده و تا 9 دی ادامه خواهد داشت، این دوره از رقابت های لیگ برتر نسبت به سال های قبل منظم تر و استقبال استان ها برای تیمداری در لیگ چشمگیر بود.

وی با اشاره به بالا بودن سطح کیفی مسابقات در لیگ برتر تیروکمان، گفت: با توجه به اینکه هفته هفتم و هشتم مسابقات لیگ در بخش مردان و هفته سوم و چهارم در بخش زنان برگزار شده اما سطح رقابت ها به حدی بالا و امتیازات نزدیک به هم است که وضعیت تیم ها از نظر رده بندی در جدول لیگ برتر مشخص نیست و رکوردها مرتب جابجا می شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فدراسیون تیروکمان همچنین با اشاره به رکوردشکنی کمانداران در بخش ریکرو و کامپوند مردان، افزود: افزایش رکوردها در این دوره از رقابت های لیگ چشمگیر و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی کمانداران در رقابت های لیگ برتر

رکوردشکنی کمانداران در رقابت های لیگ برتر