مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-12سياسي

خرید بیش از 35 هزار نسخه منابع الکترونیکی در کتابخانه دانشگاه شهید چمران


رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از هفته پژوهش سال قبل تاکنون 35 هزار و 200 نسخه منابع الکترونیکی در این کتابخانه خریداری شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از هفته پژوهش سال قبل تاکنون 35 هزار و 200 نسخه منابع الکترونیکی در این کتابخانه خریداری شده است.

دکتر منصور کوهی رستمی در گفت وگو با ایسنا، از بهره گیری غیرحضوری کاربران از 723 پایان نامه دیجیتال این کتابخانه خبر داد و اظهار کرد: در این مدت کاربران کتابخانه به 28 هزار و 259 منبع پایگاه‎های برخط و غیربرخط لاتین این کتابخانه مراجعه داشته اند.

وی افزود: همچنین 190 منبع شامل پایان نامه های فارسی و لاتین، کتاب و مقاله های الکترونیکی از داخل و خارج کشور تأمین شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

رییس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: چهار هزار و 406 مراجعه کننده نیز از منابع کتابخانه (کتاب و اسناد) به صورت حضوری و امانی استفاده کرده اند.

کوهی رستمی گفت: از اطلاعات 846 نسخه کتاب و سند برای ذخیره در آرشیو کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز، استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 35 هزار نسخه منابع الکترونیکی در کتابخانه دانشگاه شهید چمران

خرید بیش از 35 هزار نسخه منابع الکترونیکی در کتابخانه دانشگاه شهید چمران