مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-12اقتصادي

دولت همراه و همیار تولیدکنندگان و بازرگانان است


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه شورای گفت وگو باید به قرارگاه جذب سرمایه و مانع زدایی از تولید و صادرات تبدیل شود، گفت: دولت در این راه پرچالش، - همراه و همیار تولیدکنندگان و بازرگانان است و بسترها را برای فعالیت قانونی آنها تسهیل خواهد کرد.

عابدین خرّم در هفتاد و نهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کارآفرینان برای پیشرفت و رفع چالش های اقتصادی، چاره ای جز اتکا به دیدگاه امیدوارانه و روحیه با نشاط ندارند که تک تک مسئولان در این زمینه نقش بسزایی را عهده دار هستند.

وی با اشاره به اینکه نیازمند پالایش جدی در عرصه فرهنگ عمومی اقتصاد کشور هستیم، افزود: همراهی مردم با تصمیمات اقتصادی جزو ضروریات است و اتاق بازرگانی باید در برآورد صحیح و امیدآفرین از شرایط ملی و استانی و ارائه آن به افکارعمومی، مشارکت داشته باشد.

وی همچنین انسجام کارکرد و نظم دهی به اهداف مشترک را نیاز ضروری بخش خصوصی دانست و گفت: تدوین نقشه راه و ارائه طرح های راهگشا، می تواند یکی از وظایف کارگروه های تخصصی شورای گفت وگو قلمداد شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ایجاد رقابت در عرصه های مختلف، سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه ضروری است، افزود: اگر دانش و فناوری در فرآیند تولید از سهم بسزایی برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت همراه و همیار تولیدکنندگان و بازرگانان است

دولت همراه و همیار تولیدکنندگان و بازرگانان است