مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-12اجتماعي

17.5 کیلومتر از جاده شهید کلانتری ارومیه فاقد شبکه برق رسانی است


رییس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: شرکت برق استان، متولی تامین روشنایی جاده شهید کلانتری ارومیه است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: شرکت برق استان، متولی تامین روشنایی جاده شهید کلانتری ارومیه است.

بابک شیوخی در خصوص تامین روشنایی جاده شهید کلانتری ارومیه در گفت و گوبا ایسنا گفت: جاده شهید کلانتری ارومیه یکی از مهمترین محورهای ارتباطی و یکی از اصلی ترین مبادی ورودی به استان محسوب می شود که تامین روشنایی آن نیز اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص روشنایی جاده شهید کلانتری ارومیه ادامه داد: در 22 کیلومتر از پروژه روشنایی محور شهید کلانتری با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نسبت به جانمایی روشنایی اقدام شده که 4.

5 کیلومتر ابتدایی از سمت ارومیه در سال 1396 به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: 17.

5 کیلومتر دیگر جاده شهید کلانتری فاقد شبکه برق رسانی است که براساس صورتجلسه شورای اداری استان باید از طریق شرکت توزیع نیروی برق استان اعتبار مورد نیاز تخصیص داده و بعد از اتمام پروژه از طرف شرکت توزیع برق طی صورت جلسه نیز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17.5 کیلومتر از جاده شهید کلانتری ارومیه فاقد شبکه برق رسانی است

17.5 کیلومتر از جاده شهید کلانتری ارومیه فاقد شبکه برق رسانی است