مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-12ورزشي

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، برندگان خود را شناخت


مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی؛ نشان خواجه نصیر طوسی در ایستگاهایانی قرار گرفت و تیم های برگزیده خود را شناخت.

- ایسنا/همدان مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی؛ نشان خواجه نصیر طوسی در ایستگاهایانی قرار گرفت و تیم های برگزیده خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله استانی این دوره از مسابقات به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان و سازمان دانشجویان شعبه همدان در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا با حضور 10 تیم برگزار شد.

در این رقابت ها که برای اولین بار در سطح استان حوزه های علیمه نیز چند تیم را راهی مسابقات کرده بودند، تیم های تبیین، حماسه خورشید، بقیه الله، پژوهش، شهید فخری زاده، شهید سلیمانی، شهدای گمنام، فاتح، تبیان و عقیله حضور داشتند که ابتدا به صورت دو به دو و حذفی با یکدیگر به مناظره پرداختند که در نهایت 5 تیم برنده به همراه تیم بازنده با بیشترین امتیاز به مرحله بالاتر راه یافتند.

در این مرحله دو تیم تبیین و پژوهش با گزاره دولت باید از عرضه پوشاک با مدهای غیرایرانی و نامناسب جلوگیری کند با یکدیگر مناظره کردند که در نهایت تیم تبیین با کسب امتیاز بیشتر از داوران به مرحله نیمه نهایی راه یافت و تیم پژوهش برای استفاده از شانس مجدد و بازگشت به جدول مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، برندگان خود را شناخت

مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، برندگان خود را شناخت